Thursday, November 11, 2010

cikgu kesayangann :)

emm harinie pukul 8.30 pagi tibe tibe je cikgu nak marah aku tak tentu pasal,grr cikgu nie suke marah org tanpa sebab oh.kalau nak marah org lain marah je laa dia jangan laa smpai tempias dekat org lain then jangan laa selau ungkit benda lepas lepas,yeahh memang laa this year je kteorg jumpe cikgu  tapi tak semestinya cikgu bolehh marah kteorg tanpa sebab kan.actually saya sayang cikg tau,HAHA (padahal)  that why bila ckgu marah saya tadi saya diam je even saya tahu tuhh bukan salah saya,cikgu buat kteorag mcm nie buatkan kteorg lagi menyampah oh.pleaseee laa cikgu,jangan laa marah org tak tentu pasal je.emm tapiii kann saya tak kesah punn.haha suka hati cikgu laa :)

thanks cikgu sbb ajar saya akaun and thanks jugak sbb marah saya tanpa sebab ye :)

SAYA SAYANG CIKGU <3 

No comments:

Post a Comment