Tuesday, November 23, 2010



heyyy guyss,

Annyeong haseyo :D


    emm now 3.41am,damn i can't sleep :(,,every dayy aku tido mesti pukul 4pagi,nak tahu sbb apa saya tido lambat?HAHA sebabbbbbbbbb saya asik menghadap laptop nie 24hours,tengok cite korea :),bangun tido je terus bukak laptop then terus tngok cite korea,then stop kejap buat apa yangg sepatutnya aku buat,then sambut balik smpai laa pagi,mcm tuhh laa aku buat setiap hari,aku rase tak lama lagi aku mesti rabun pluss pekak,haha mana tak nye menghadap laptop nie je,issh apa nak jadi laa fatiniwahab nie,dahh la next year SPM !dushh ,buku tak bukak bukak lagi,dahh la semalam kena sound dengan mak,mak ckp next week stop tngok cite korea,belajar MATHS and ADDMATHS dengan kakakk !emm tape setahun je lagi tini,sabar ye,lepass SPM,aku nak tngok cite korea ke,aku nak pegi korea ke,aku nak bbuat apa apa ke,suka hati aku,asal kan FOCUS on my exam,haha fighting tini :)

okayy i'm done,thank you :)
  • Kamsahamnida

No comments:

Post a Comment