Thursday, November 11, 2010

KOREA :D


aww seoul korea <3

emm bila nak pergi korea nie,kalau aku dpat pegi korea aku tak nak dahh balik malaysia.HAHA tade laa,gila tak nak balik malaysia :),tempat aku lahir tuhhh.dahh laa next year kakak cakap dia nak pegi korea,jealousssssss oh :(,mintak mintak laa dia tak jadi pegi,HAHA kalau dia pegi nnti dia berlagak dgn aku,dahh laa dia tuhh gedik,oppss sorry :)
emm mak ade pesan dekat aku "adik kalau nak pegi korea,adik kena belajar pandai pndai biar nnti dpat kerja yangg bagus then bila dahh ade duit tuhh adik pegi laa mana mana adik nak pegi :)" haha,lepass je spm aku nak cari kerja then dapat gaji aku nak pegi class bahasa korea,aku nak belajar bahasa korea,emm mak dgn abah tak bolehh marah sbb tuh duit aku sendiri.haha tak sabar nieee :)

 ilove korea <3

No comments:

Post a Comment